fredag 6 juli 2012

Långbad

Ikväll har jag varit alldeles alldeles själv. Tog mig ett långt bad. Har nog aldrig badat så länge.
Så nu har jag en ny kropp kan man nästan säga. Ska bara skrapa bort några kilon ;) Just nu är det lite mer Mig att tycka om bara.
Efter att jag hade badat gick jag ut med hundarna. Herre jävlar vad med mygg. Med en hund som måste hitta det perfekta stället för att göra nummer 2 på, kan man säga att jag vart uppäten av mygg.

Gjorde mig lite te och käkade lite nötter. Livet kändes härligt. Riktigt nöjd var jag. Sådär lugn och glad. Riktigt skön känsla.

För ett sms av en vän, som gör mig väldigt glad. Om jag ville följa med ut och åka lite bil.
Så vart det tyvärr inte. Min vän och jag är väldigt bra vänner. Men det ligger lite bakom allting som gör att A och min vän inte riktigt stämmer. Jag kan förstå hur tankarna går för A. Iaf just nu när vi är i den sitsen vi två är i. Men inte annars.
Men jag blir samtidigt så himla ledsen och besviken att jag inte kan få bestämma över mitt egna liv.
Jag känner att jag måste följa alla dessa jävla "regler" och så blir jag arg för att jag följer dom också.
A säger att jag får göra vad jag vill. Ja, det får jag. Men jag vet också hur stämningen kommer vara sen. Den orkar jag inte med.
Så nu sitter jag istället här och är lite små ledsen och besviken istället.

Imorgon har jag lust att festa och ha sådär jävla skitroligt. Undrar om jag ska ta och ha det!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar