fredag 6 juli 2012

Seg segare jag

Gud vilken seg dag. Huvudet är alldeles jättetungt och ögonen svider.
Åkte ut till syster i Valö på förmiddagen, satt ute på altanen och pratade och drack kaffe. Sådär som bara vi kan. Synd att hon skulle iväg och jobba.
Men andra syster och "grabbgänget" är också här. Just nu är dom ute och går och jag satte mig här.

Har hinkat i mig kaffe idag, känns det iaf. Har försökt mig på att fixa mina fötter som inte var i bästa skicket. Men tog en liten paus för att ta en till kopp kaffe.

Jag ska vara alldeles själv hela kvällen. Skönt. Mindre skönt är det att jag inte har någon bil att åka iväg med för att köpa lite gott till ikväll. Haha men jag vet att jag har glass i frysen. Kanske skulle till att göra mig en liten rabarberpaj. Nej, det orkar jag inte. Får duga med glass.
Tänkte ta ett långt bad ikväll. Göra mig så där himla fin och härlig ;).

Ne nu ska jag fortsätta med mina fötter så dom också blir sådär fina och härliga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar