lördag 16 juni 2012

Gipsad arm

Ja ni, i torsdags skulle mamma och jag iväg på lite torsdagsmys bara hon och jag.
Fick ett samtal från Anders att lisan ramlat men att det inte var någon fara. Skulle höra av sig när hon blivit gladare. Efter att mamma och jag varit på "musikal" så skickade Anders till mig. Efter det ringde jag upp. Då hade lisan gråtit i 5 timmar och hade ont.
Vi försökte få tag i akuten i Östhammar. Men utan resultat. Vi fick tag i dom i Uppsala istället.
Vi avvaktade. Men klockan 3 på natten, ringde jag Anders att vi måste åka in. Så mamma var så snäll och skjutsade oss ner till Österby. Vi kom in till Uppsala något efter fyra. klockan 8 fick vi träffa läkaren.
klockan 10 hade vi en liten lisan med gipsad arm. Hon var så duktigt fast hon hade så himla ont.
Ska tillbaka för koll nästa vecka. så får vi se om det blir fortsatt gips eller inte.

Idag har vi varit på marknad och haft mys i Östhammar hos syster.
Hel mysig dag fast det regnade. MASSOR med god mat och annat gott så magen står åt alla hörn och kanter. På det har jag sådan jävla smarta i benhinnorna på ena benet. Gör skitont. Men imorgon är det jag som drar ut på en PW ändå. Klarar nog inte av att springa. Får se hur det känns imorgon.

Nu ska jag kika lite dator sen stänga min blå och sova hela långa natten. (förhoppningsvis)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar