onsdag 13 juni 2012

Jiho.

Idag var det jag som åkte med en hejdundrande fart till Österby efter jobbet. Kan säga att det var det några till som hade gjort. Dom k*khuvena hade också parkerat väldigt "smart" där jag självklart skulle in. Jag skulle ju för fan hämta hem min juvel och så står det en massa bilar i vägen. Fattar man inte bättre, man ser väl att det ligger en förskola där eller?
Nej, det kanske man inte göra? Jaja, iaf så kom jag ju självklart in där ändå, men ja som sagt... 

När jag får se min blonda fina lilla tjej komma springandes fick man ju inte bara en tår i ögat. Gud, vad fin hon är! Hon var så glad. Vi har haft det toppen mysigt hon och jag nu på kvällen. Sen det vart som det är. Så inser jag så mycket mer vad som är viktigt. Än vad jag gjorde när vi bodde ihop. Jag har fått en annan syn på saker och ting. Just nu tänker jag på dom där små stunderna som man såg förbi förut. Det tar jag och lisan verkligen tillvara på nu, tillsammans.
Vi tog en fruktansvärt jobbig promenad. Det hade precis spöregnat eller monsunregnat ;) sen vart det sol igen. Då passade vi på att ta våran promenad. Det var inte det smartaste draget. Det var jättekvavt. Men hem kom vi. Men höll på att drunkna i regnjackan jag tog på mig, så den åkte av illa kvickt.
Så vi duschade och myste och gjorde oss fina, sen har vi bara VARIT! Det är det som är livet.
Älskar min dotter så det gör ont! <3
Skar lite i mitt hjärta påvägen hem från Österby idag.
Lisan : Mamma, pappa lessen?
Jag: Nej, pappa är inte ledsen, mamma och pappa är jätteglada.
Lisan: Pappa lessen nu, ajaj åkt?
Jag: Nee, Alicia pappa är inte ledsen och i helgen ska vi busa allihopa.
Tänk att min fina lilla unge, redan nu tänker på om någon av oss är ledsna. Vill inte att hon ska känna så.
Att hon gör någon av oss ledsna för att hon är med den andre.
Men både Anders och jag säger samma saker när det gäller henne och oss. Det är skönt. Vi gör allt för henne, TILLSAMMANS!

Imorgon är det jag och syrran som ska bli lite finare. Vi ska åka och klippa oss. Jag ska bara toppa mitt hår och kanske ta lite på luggen. Sen får syrran hjälpa mig med en toning. Vart lite snål där. Måste ju hålla lite i slantarna.

Vad önskar jag mig just nu?
Sovmorgon :) Men allra helst just nu, skulle jag vilja bli omkramad av en helmysig kille som bara ÄLSKADE mig som fan! Alltså sådär skitmycket haha. Sen få somna i hans armar och bara vara sådär jättelugn och harmonisk. Verkligen få känna det där lugnet av en annan människa.

Hur det är just nu? STRESS! Haha vad ska jag hitta på typ. Sova? Vadå nu? Det är ju ljust!? Ska vi ta en kopp kaffe ;)

GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar