måndag 18 juni 2012

Bebismys och gotårta!

En jobbig dag på jobbet pga tråkigheter!
Tänker på min arbetskamrat och hennes familj! <3

Efter min jobbdag åkte jag hem för att måla mer staket. Men jag hade ingen ork till det alls.
Så efter att pratat lite med folket hemma så tog jag min blombukett jag köpt till finaste lillebror som fyller 23 år idag. Åkte över till honom och fick jordens godaste jordgubbstårta, det bara skrek sommarkalas om den!
Han gosa med finaste Aron också. Åh vad bebisar luktar gott. Jag vill ha en egen bebis. Just nu är det inte läge för en bebis för oss. Men tänk om allting var som det borde, då skulle det jädrar i mig göras bebis här :)

Imorgon efter jobbet ska jag hjälpa käre syster att göra midsommarfint vid bygdegården.
Ikväll är jag i Österby och ska mysa med Alicia, kanske att vi göra lite midsommarfint på altanen ikväll.

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar