torsdag 3 maj 2012

STOLT som en Tupp

Jag är så fruktansvärt stolt över mig själv.
Jag har sagt sen förra helgen, på torsdag ska jag springa långa svängen utan att gå en endaste gång.
Tänka sig HON gjorde det. Jag "sprang" dvs joggade runt hela Dannemora till och med i mördarbacken. Ett tag kändes det som jag kutade eftersom jag mötte en läskig typ i bara svart kläder med huvan över skallen. Ja då kan man säga att jag joggade fort.
Jag sprang hela vägen med ett blödande skavsår på hälen, hela skon är full med blod men jag är stolt över det!

Var och hälsade på "lilla bebis" idag, som ännu är namnlös :)
Åh, moster smälte där ett tag. Tänka sig vad fin en liten människa kan vara. Jag bara myste och tittade på honom. Så himla len och bara så där jättegó.
Jag vill också ha en bebis. Jag vill verkligen det. Synd att man har ett förhållande som är kattpiss! Här skaffas det inte bebis för att förhållandet ska hålla. Nej sånt tror inte jag på. Om det ska tillverkas bebis här då ska det vara av kärlek och att man är trygga och lyckliga ihop. Annars blir det bara kaos.
Så vi får jobba på det där förhållandet kanske?

Idag var Alicia och jag ut till Nybo, tänka sig direkt när jag kliver ur bilen där ute i skogen, blir jag alldeles jättelugn och glad.
Vi pysslade lite i "våran stuga". Alicia hjälpte till och vi pratade och var så glada. Min älskade lilla tjej!
Nu ligger hon här bredvid mig och bara är sådär jättesöt! Hon var så stolt när hon fick hålla i lilla kusinen idag, det bara lyste om henne. Usch nu blir jag sådär jobbig och känslig igen.... :(

Imorgon ska vi åka "storabåten" eller "godisbåten" dvs Eckerölinjen. Ska bli himla mysigt. Jag hade beställt sol, vindstilla och så där 15 grader varmt. Vädret säger något annat. Eller Anders säger något annat. Men jag är med fina människor. Så det kommer kännas som minst 25 grader varmt och stekhet sol.
Alicia ska köpa "nam nam" och mamma millan ska köpa "nam nam dricka" ;)
Syrran och jag ska väl ändå kunna få fira oss lite om vi klarar av stadsloppet. Ja brorsan också förstås! ;)

Nej, om man skulle ta och stänga sina blå och sova lite grann.

KRAMAR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar