söndag 6 maj 2012

Fantastisk dag!

Då var stadsloppet avklarat. Jag klarade det jag hade som mål. Att ta mig runt.
Det var jätteroligt på sanning. För jag fick springa tillsammans med finaste syskonen i världen!
Jonathan och Angelica <3 Utmed rundan stod mina andra fina och hejade på oss! <3 Är så glad att jag har så fina människor runt mig! Vad skulle jag göra utan dom!

Så nästa år är det jag som springer stadsloppet igen, fast den gången ska jag ha bättre tid.
Har ju lite längre tid till att träna upp mig tills dess.
Någon minut bättre ska jag iaf satsa på.

Efter lite fika hos storesyster i Östhammar åkte vidare hem till andra storesyster i Valö.
Där blev vi bjudna på god mat och annat gott.

Fick träffa en till människa idag som jag insåg att jag saknar i mitt liv.
En väldigt fin vän! Tyvärr så har det blivit så att vi inte träffats. DUMT! Men varför skulle inte vi kunna ta en fika lite då och då :) Det får vi ta och ändra på.

Med andra ord har dagen varit FANTASTISK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar