onsdag 9 maj 2012

Onsdagen

Dagen bara rasade iväg.
Imorse ville jag verkligen inte gå upp. Jag var fruktansvärt trött. Men upp kom vi och iväg till jobbet...
Väl hemma igen, tog jag tag i att packa ihop lite saker.
Lisan och Anders var in till staden, Pappa-dotter kväll. När jag kom hem var det en ny badad glad tjej som kom och gav mamma kram och berättade att pappa och hon ätit på restaurang.

När Alicia och jag satt i soffan kröp hon upp bakom mig och kramade om mig och säger "Ajaj, om dig mamma". Ja, då var den här kvällen räddad :) Min fina tjej!
Sen berättade hon att mormor och moster jecka skulle hämta henne imorgon på dagiset.
"Mamma! mommo, moste jecka hämpa ajaj dagset morron tosdag" hihi. Jag blir ju alldeles varm i hjärtat.

Samtidigt som det är storm i min kropp finns det ändå ett litet lugn i mig.
Bara hela familjen landar i det här, så kommer det funka. Så som vi har nu funkar iaf inte.
Det måste bli en förändring. Det är bara VI som kan göra förändringen. Klarar vi det ja då är vi en bra bit på väg. Tur att vi har många runt oss som ställer upp! Ni är guld värda!

Ne nu ska jag kolla igenom det som ska kollas igenom :). Sen ska här sovas.

1 kommentar:

  1. Fina Lisanfisan, moster blir alldeles tårig när jag tänker på finingen....

    SvaraRadera