måndag 7 maj 2012

VUNNIT

En helt okej dag idag faktiskt.
Mannen och jag har kunnat prata. Så nu känns den här "resan" i livet lite enklare helt plötsligt.
Många känslor som drar i en. Samvetet ska vi inte tala om. Men tror att det blir bra det här.

Var in till Ikea nu ikväll och köpte lite saker till Lisan och mig. Vi hade det jätteskoj allihopa. Skönt.

Var ut och joggade lite på kvällen också. Ska ge mig fan på att göra det varannan dag nu.
Är ju ett måste om man ska vara fit till sommaren ;)
Ne men skönt att komma ut och rensa tankarna lite.

Sen till det som jag vart så förvånad över. Jag vinner ALDRIG jag menar det verkligen.
Jag älskar underkläder. Vad har jag vunnit!? Jag har vunnit en bh på englasshowroom.com, Snacka glad jag vart. Då kanske man kan köpa sig en liten snygg topp i sommar. Eller den där klänningen jag suktat efter ett tag. Men som inte jag kan ha eftersom tuttarna inte riktigt sitter där dom ska jämt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar