tisdag 3 april 2012

Välkommen bihåleinflamation

Välkommen bihåleinflamation och feber! Jag HATAR dig! När jag är sjuk får jag dåligt samvete och blir nervös. Vad ska dom på jobbet tro? måste dom ta in vikarier osv osv. Grubblar sönder mig själv och blir stressad och orolig. Så istället för att somna om på soffan när jag är hemma och är sjuk så håller jag på att ramla ur soffan för att jag är så orolig och stressad över det jag skrev om ovan.
Men man kan ju inte hjälpa att man är sjuk ibland. Men tråkigt.

Var många sjuka nu på jobbet. Så imorgon är det jag som snörar på mig skorna och åker iväg.
Jobbigt imorse. Fick inte fram ett endaste ljud. Nu har det släppt efter 2 koppar te och är nu inne på min första kopp kaffe.
Jag hade planerat påskpyssel till barnen på jobbet idag. Men får ta det imorgon istället. Alicia hade gjort en jättesöt påskhare med sin farmor. Så tänkte ta iden och göra den på jobbet om det är några barn som vill det.

Sitter och funderar om man ska ge mannen någon påskpresent. Vet att jag själv inte får någon.
Men jag är sån som tycker om att ge och även få. Men här är det mest ge.
Men kanske någon liten sak kan jag väl kanske fixa. Vi är ju alla olika. Jag är van vid sånt där, därför har jag ju det i mig. Alla är vi inte såna.



1 kommentar:

  1. Krya på dig syster, men tänk såhär, det är påsklov och då är det mindre barn på jobbet :) KRAMAR

    SvaraRadera