måndag 2 april 2012

Utoin

Ledsen!
Fy, min kropp är vänd ut och in. Känslorna bara flammar! Känner mig så ledsen. Trött, alltså inte sömnig utan bara jävligt trött!
Alicia känner ju det direkt och spelar själv ett spratt. Hela hon är ju hur gó som helst och åt bra idag :)
Men ibland är hon verkligen ett monster och vet precis vilka "knappar" hon ska trycka på när jag är såhär:(

Undrar om jag ska ta tag i att sy gardiner. Men vet faktiskt inte om jag orkar.
Kanske att jag istället tar mig en varm lång skön dusch. Jag har ju faktiskt feber.

Påsken då? Hallå vart tog våren vägen? Jag skulle ju cykla ut till Valö på påskafton och ta mig en cider med syster ute på trappan i solen. Visst kan jag göra det. Men jag är inte så sugen på att ha Alicia bakpå cykeln i snöslask ut till Valö. Nej tack Nej tack! Sitta med vinterjacka ute i snön med en cider är inte någon grej man ser fram emot. Nej ska det vara cider ska det även vara sol och barmark. Annars kan jag dricka varm choklad i snön istället. Det är godare :). Den gör sig helt enkelt bättre i snön än vad en kall cider gör. För cidern gör sig bättre med det andre vädret..Kände själv att det vart väldigt för mycket skrivet om just detta. Så jag slutar här.

Saknar min lillebror! Har inte sett han på jättelänge :( Skulle behöva en lillebror kram nu :)

Ne nu ska jag iaf kika på tyget jag har till gardinerna.

//hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar