lördag 7 april 2012

Påskafton

Idag var det påskafton och det kommer snö!? Hallå? Men det gör inte så mycket. För nu lyser solen igen.
Vi började dagen med att ligga allihopa och mysa i sängen. Sen gick vi upp för att göra lite räksmörgåsar som vi åt till frukost.
Påskharen har varit här också. Det vill säga jag själv ;) Alicia hittade till slut sitt ägg, hon vart så glad :)
Anders har inte hittat sitt ännu. Jag lag det i hans underklädeskorg i garderoben. För han är och duschar och ska snart in och riva bland kallingarna:). Jag köpte en klocka till honom som ligger i påskägget tillsammans med allt gott. Han skulle aldrig ha köpt klockan själv. För det är han för feg för. han är den som vill smälta in med mängden. Han vill alltså inte ha något som kan verka "tjejigt" som han så fint kallar det :) Får se om han behåller den eller om han byter den sen.

Jag har faktiskt fått en bukett påskblommor av Anders idag. Det värmde i hjärtat.
Vi är förkylda hela familjen. Men ska ut till Valö till fina människor. Så den där förkylningen kommer vara som bortblåst!

Ne nu ska jag tugga i mig lite godis, som jag absolut inte skulle göra innan maten ;)

Ha en fin dag! Det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar