lördag 7 april 2012

Blir så glad så jag blir ledsen

Nu var vi hemma igen efter en helmysig dag/kväll i Nybo.
Alla var där. Inte ofta alla kan samlas samtidigt! Men idag kunde alla komma.
Var så mysigt att träffa alla mina fina syskon mamma, pappa och alla andra.
Mycket påskägg har vi hemma nu :)
Så himla fina påskpresenter! Lisan blir så glad över allt hon får. Och jag fick så fina påskpysse. Som mina fina syskonbarn i Östhammar gjort till mig. Nu hänger dom så fint i påskriset här hemma. Blir så glad över sånt där. Det värmer i hjärtat!

Fina Angelica är så pysslig och hittar på så mysiga och roliga saker för barnen. I år hade hon gjort egna påsk kort som varje barn fick, på kortet satt en kycklig som tappat bort sitt hus "fågelholk" där hon hade sina ungar och ägg i. Så fick varje barn leta upp sitt egna hus. Så himla fina och jag blir så rörd över sånt.
Här kan ni se vad fint hon har gjort, alldeles själv!

Mamma och pappa är så himla duktiga och ordnar och fixar för att alla ska kunna ha det mysigt och roligt. Så genomgoá så man nästan blir ledsen, för att man är så glad! Älskar dom!

Och min andra fina syster, oj oj vilken mage hon har. Nu tycker jag bebis kan ta och kika ut. Längtar ju efter att få se vad det är för en liten filur. Tror ju på en tjej. Min storesyster är så fin. Men nu tycker jag det börjar se ut som det är lite tungt att bära runt på den där magen. Bättre att bebis kan komma ut så moster får gosa lite tycker jag.

Ne skulle man ta och trycka i sig lite extra godis nu så här på kvällen, har ju inte blivit så mycket av det idag hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar