söndag 22 april 2012

efter igår

Igår var det fest. Trevlig fest var det. Många fina komplimanger så man växte ett par centimeter till :)
Många fina cider slank ner i magen och några mindre fina danssteg hans också med.
I slutet av festen började det spåra ur hos vissa. Men själv drack man vatten, vatten bara vanligt vatten.
Gud så bra jag mår idag :) Bättre än vad jag skulle ha gjort om jag inte drack dom där sista vattenglasen iaf.
Alltså en väldigt trevlig kväll.

Känslorna i kroppen då? Vad ska jag säga. Det jag eftersträvar. Finns nog inte att få här.
Törs jag ta steget. Eller orkar jag kämpa lite till? Det är det som även denna vecka blir veckans fråga.
LYCKA, jag vill känna LYCKA och lugn. Gud vad livet skulle vara härligt då.

1 kommentar:

  1. Du vet att jag står brevid dig vad du än bestämmer dig för!!

    SvaraRadera