lördag 18 februari 2012

Tankar

Jag är verkligen världens kaos!
Ena dagen ska jag flytta nästa sitter jag o drömmer mig bort på renoveringar och det här husets potential.
Jag ser så mycket man kan göra för att få det till mitt. Då kommer tanken, är det huset det är fel på? eller är det  känslor. Alltså. Skulle man få bukt på allt annat kanske jag skulle trivas här? Eller är det inte så?
Jag tänker bara,  renovering och drömmar som går i mitt huvud i det här huset. Dom tankarna skulle ju inte finnas om jag inte alls ville bo här.
Så kanske är det så att jag inte trivs med själva känslorna jag har till annat.
Vill ju inte gå in på för mycket.
Men Anders o jag har mycket att jobba med. Jag måste bli en hårdare person också. Men skulle man ordna upp alla känslor och FÖRSTÅ varandra så skulle kanske inte huset vara ett så stort problem. Det är bara det som har blivit ett problem för att skylla på något. Fast håller fast vid att det här är inte huset jag vill bo i hela livet. ABSOLUT inte. Det ligger helt fel för mig. Men det är ju ganska trevlig själva huset. Tankar var det ja.

Har så mycket jag skulle vilja skriva om, men man måste ju ha lite hemligheter för sig själv.

Hoppas ni får en fantastisk dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar