lördag 18 februari 2012

Babyskydd

Sedär ja, nu har vi tagit ner våran fina babybilstol till Jotte o Sandra, eller till deras lilla bebis.

Känns lite vemodigt att sälja av allting. Men det är bättre att det kommer till användning än att det bara står här uppe på vinden.
Lisan sa att hon ville ha "bäss". Det vill ju jag med. Men inte riktigt läge för det just nu. Har lite annat att ordna upp innan. Man måste ha en trygg famn att vila mot om man ska ha barn. 
Idag ska vi prata igen, som alla andra gånger. Vi pratade igår kväll också. Då lyssnade vi båda två på varandra. Ett steg i rätt riktning! Det är så VIKTIGT att LYSSNA när man pratar, inte bara prata och få sitt sagt. För då är det ju ingen mening med något.

Mina funderingar. Jag blir tokig på dom ibland. Vänder,vrider på det mesta. Är så jobbigt samtidigt är jag väldigt lugn just nu, då ser man klarare på saker än om man är ledsen och irriterad.
Allt känns upp och ner, men just idag är en bra dag och jag känner mig laddad för prat ;) 



Kanske ska försöka mig på att lägga in lite bilder (som jag aldrig skulle göra) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar