måndag 20 februari 2012

Skrållan

På kvällen tog hela lilla familjen en promenad med "lilla" vovven! Så himla glad Skrållan är när man är ute på promenad. Lisan skulle hålla henne i koppel, hon är så snäll och mysig med lisan.
Lisan vart dock besviken att Skrållan inte "bassa" hon ville plocka upp. Jag vart glad att hon inte gjorde det när lisan var med. Uschan, vill inte att hon ska hålla på att plocka bajs haha.

Skrållan och jag tog en senare kisspromenad sen igen. Skönt att komma ut en sväng på kvällen också.
Det här kommer bli så bra. Vi kanske ska ta en före och efterbild på skrållan o mig? Eller vad tycks ;)

Sen kanske du har något förslag på hur i hela helvete A och jag ska kunna prata ut, på riktigt!
Nu går jag liksom bara och väntar på allting, som alltid typ. Aja. Det känns iaf "bra" inte sådär så all energi dras ur mig hela tiden.

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar