måndag 20 februari 2012

Hur gammal är du egentligen-test.

Nu har jag varit och hämtat Skrållan. Här ska det gås ner i vikt, vovven o jag ska hjälpa varandra ;)
Lilla lilla Skrållan ;) Hon är skitfet! Såhär kan inte en vovve se ut, typ som många kanske tänker när dom ser mitt röv, oj oj sådär kan hon inte se ut, kanske ta bort några cm på den där rövva.
Jajjemän, det är just vad som ska ske här, hos Skrållan och mig. Fan va jobbigt tänker ni! Även jag.
Men jag ska klara det. Herregud vad roligt det här kommer bli och så glada vi kommer vara när vi tar långpromenader i solsken (för det kommer det alltid vara)! Sen är vi redo för badsäsongen i juni, varken jag eller skrållan gillar att bada ;) Äta morötter istället för godis o sånt där annat skoj ;)

Fått träffa världens finaste människor idag också. Syster, mamma och pappa. Vi gjorde ett test i Söndags tidningen. *host* kanske därför dom där långpromenaderna i solsken är lite viktiga också ;) Skämt o sido så illa vara det inte. Men bättre kan man alltid bli! Men jag var lite för gammal för att vara jag enligt testet haha. var 1 poäng från att vara lika "ung" som storesyster. Så om några veckor är jag lika snygg och fit som henne. haha.

Jahopp, så ikväll är det bara snöra på sig skorna och traska runt Dannemora. Det är väl en bra start, man ska ju gå ut lugnt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar