söndag 19 februari 2012

Finbesök

Efter att ha vaknat imorse och ätit lite frukost, fick jag ett sms från Sandra när dom kunde komma över på en fika och kika bilstolen. Så efter lunch kom dom och vi fikade och satt och snacka skit. Så himla mysigt och trevligt det är när man får besök av såna man tycker om ;) Inte för att vi brukar få besök av dom vi inte tycker om men ändå. Fast någon gång har säkert det också hänt. En jättebra början på en söndag iaf.

Efter att dom hade lekt lite med Lisan och byggt tågräls så tog vi en promenad när dom åkte hem.
Det vart en lång promenad. Så himla skönt!
Eftersom jag tyckte vi hade varit så duktiga avslutade jag den promenaden med kladdkaka och te sen. Mums!

Nu sitter jag i soffan och bloggar, haha bloggar! Vad är det för ett ord. Jag som aldrig skulle göra det. Men kan väl vara lite roligt det med.

Nu har Anders och Alicia gått ut för att greja med "veteranen" som dom så fint säger.
Själv ska man väl ta tag i strykningen. Så tråkigt det är!

1 kommentar:

  1. Härligt!! Fan va gott med kladdis :) Nästa helg blir en riktig svullarhelg, herregud!!! KRAMAR min fina syster!!

    SvaraRadera