tisdag 10 juli 2012

Kort tisdag

Idag är det tisdag, tisdagen den 10 juli. Hallå? halva sommaren har snart gått och det har regnat och regnat och regnar nu också. Inte undra på att Alicia inte tror på när jag säger att det är sommar. Nej säger hon inte sommar! Vi vill ju ha sol och värme. Kunna bada och sola!

Idag vart det en kort tisdag, behöver inte säga mer än att syrran och jag var vakna länge inatt.
Sitta och äta glass mitt i natten och prata om allt och inget och nästan skratta lungorna ur sig det är livet det. Då spelar det ingen roll hur mycket klockan blir, det tog vi igen ganska bra idag. Därför vart det också en väldigt kort tisdag men en väldigt lång måndag istället;)

Hade lust med lite biomys ikväll. Men mitt huvud och hela jag är så himla segt så jag orkade inte sen.
Kanske att det blir imorgon.

Ne nu ska jag påminna A igen om vad det var han skulle göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar