måndag 25 juni 2012

Magsjuk/känslostorm

Tungt nu. Magsjuk och massor av dumma känslor! Allt är i botten igen. Jag HATAR det. Synd att man inte har en ON/OFF knapp på känslor. Då skulle jag ha tryckt sönder OFF knappen just nu. Gud så skönt det vore. Jag tänker inte ta något här, det får jag ta med mig själv, ett block och papper och penna.

Nu ska jag krypa i säng som jag nästan tillbringat hela dagen med. Skit tråkigt att vara hängig.
Skulle behöva mig en redig löpar runda känner jag. Då brukar det mesta ilskan och skit försvinna. Men tror inte jag skulle orka det just nu. Därför tar jag mina tunga ben och går och lägger mig istället. Imorgon är det vila vila som gäller. För på onsdag ska jag vara tillbaka på jobbet!

Lisan har haft en helbra dag med sin fina moster! Du ska bara veta vad tacksam jag är. På fredag är det jag som bjuder på middag som tack för hjälpen. Eller kanske en picknick om vädret tillåter. Du är iaf toppen bäst!

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar