onsdag 27 juni 2012

Fortfarande krasslig

Idag är det onsdag, redan onsdag. Jag är fortfarande sjuk men bättre. Känner mig hängig och trött, min mage är inte helt okej ännu. Så därför har jag gjort eld så jag får lite varmt vatten till att ta ett långt skönt bad. Tänkte att det kanske kunde vara bra för magen.
Alicia är med mormor och morfar till Uppsala så mamma jag fick vila mig idag också. Så glad att alla ställer upp för mig och lisan!

Satt och beställde kläder till Alicia till hösten. Här är vi ute i god tid ;)
Men sen kom jag på att det är bättre att kika i affären först. Sen vart jag väl lite snål också. Men hittade en så snygg mössa till henne. Så kanske att det blir beställning ändå. Vi får se.

Har väl inte så mycket mer att berätta.
Ständig oro i mig stressen sliter i mig. Skulle någon se mig, så skulle det inte synas ett dug att jag är stressad och orolig. Men inom mig är det kaos. Så mycket nu. Imorgon är sista dagen på jobbet också. Vill inte orkar inte gå till arbetsförmedlingen. Men har inte så mycket val. Men det stället vill man helst inte sätta sin fot på. Det är jag inte ensam om att säga/tycka.
Men ska ta mod till mig imorgon och gå in där efter jobbet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar