torsdag 31 maj 2012

Vem är det som är glad nu. Jo, jag! Min älskade lilla tjej är här, hos mig nu.
Vad man kan sakna en människa. Hon är mitt allt! Mamma hjärtat bara skriker av lycka.
Har legat och titta på henne nu när hon somnat och hon är bara så himla fin. Har varit jätteglad hela kvällen och hon tjabblar och pratar hela tiden. Hon har berättat för alla att hon är ledig imorgon. Hon tycker det är så mysigt att vara ledig och bara göra mysiga saker.
Efter att jag hämtat henne efter dagis idag, så åkte vi hem och gjorde mat. Efter det åkte vi till Sandra och Jotte.
Jag hjälpte Sandra att städa (hon är hög gravid och är MÅSTE vila), medans jag gjorde det myste dom andra i soffan. Lisan var så nöjd att få vara hemma hos dom. Jotte o hon läste böcker, titta på tv och lekte och hade det bra. Så härligt att se henne så nöjd och glad.

Nu ligger hon i sin säng och sover. Jag kikar runt lite på datorn och funderar över morgondagen då Jag och syrran har ställt till med "SommarKalas" för barnen :) Lisan ville så gärna ha kalas. Klart vi hittar på något att kalasa för då:) Så imorgon blir det gofika, ballonger, lekar och fiskdamm.

Hur står livet till annars då?
Jo det rullar på, har börjat landa i det här nu. Tar en dag i taget.
Det är den inre stressen som sliter och drar i mig hela tiden. Den kan förstöra så himla mycket på bara några sekunder. Samtidigt som jag ibland är så himla lugn och bara njuter av livet och inte funderar på någonting förutom "Nuet".
Men det är bara början ännu.... Mycket att jobba med och mycket att lösa. Tankar, funderingar FÖRÄNDRINGAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar