måndag 28 maj 2012

Tillbaka

Idag var dagen en kort dag på jobbet.
Efter jobbet åkte jag hem för att träffa syster sen dra vidare till Uppsala, för att handla en byrå.
Men eftersom det inte fanns någon som passade fröken i smaken, så blir det till att bygga själv med lite hjälp av min käre far.
Ska bara jaga lite material först.

Efter stan stannade jag i Österby för att få träffa min finaste finaste tjej!
Älskade Lisan, vad mamma älskar dig! Det gör så ont i hjärtat när jag inte får pussa godnatt och söva henne på kvällarna. Hon har det jättebra med pappa Anders. Men jag vill ha henne jämt!
Jag hade som vanligt räknat ut massor av mys på kvällen med dom två. Som vanligt blir det något som gör att allt går i stöpet och jag blir ledsen.
Jag har bestämt att jag inte ska planera något längre. Inte inte inte. Hatar att bli så besviken och inte bli förstod sen.

Syster och jag var och solade nu på kvällen, skönt. Sen åkte vi runt lite och kikade på hus.
Jag har hittat mitt drömhus, isf om man kan vänta och snurra på hus och ta bort lite hus runt om ;)

Nu är det bara lite tv titta kvar. Sen hoppar jag i säng och hoppas sova hela natten för att vakna upp till en underbar  tisdag. Hatar tisdagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar