söndag 13 maj 2012

Dagen efter igår

Vad har vi gjort idag?
Jag har iaf tagit det väldigt lugnt. För rödvin var inte min melodi för mitt huvud. Herregud vilken huvudvärk jag har haft idag och känner fortfarande av den. Men, i och för sig kan jag ta det. För det kalaset vi var med om igår det var så sjukt roligt. Sandvik kan det där med att ställa till med kalas. 150 års kalas.
Det var sån stämning där igår med alla artister. Det går inte att beskriva man måste uppleva det själv.
Hade det jätte trevligt och skoj!

Idag har jag alltså bara tagit det väldigt lugnt. Har haft ont i huvudet och många tankar har farit genom mitt huvud. Sån kväll som A och jag hade igår. Det är ju sån jag vill vara. Mig själv!
Jag tänkte många gånger igår kväll, det är sån här jag är ju. Varför ska någon få stoppa mig? Jag är inte en tråkig människa som inte dras med i "gunget" som fanns där igår. Jag var så himla glad när jag släppte på det där. Jag gjorde precis som jag kände och jag NJÖT! GLAD på riktigt. Jag var jag.
Jag har inte "tordas" vara mig själv, det är ju förfärligt! Man är ju den man är. Jag är en glad människa som gillar att driva med mig själv, om mig själv. Jag älskar att få andra människor skratta och ha roligt tillsammans med mig. Man har inte tråkigt med mig. Det är sån jag är och vill vara. Men som jag inte har varit på väldigt väldigt länge. Nu ska den rätte Camilla komma fram!
Ingen ska få hindra mig, passar det sig inte för någon så får väl den människa skippa mig då ;)

Anders och jag har tagit ett break. Vi träffas som vanligt. Vi gör saker tillsammans osv.
Men vi måste få vara ifrån varandra och tänka och känna på varsitt håll. Det är nog lika jobbigt för oss båda två. Men på olika sätt.
Inget jag tänker skriva så värst mycket om. Eftersom det är en sak mellan han och mig som vi måste lösa.

Nej nu ska jag gosa med min älskade lilla busunge som ligger här brevid mig!

(Detta är mitt 100 inlägg) ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar