onsdag 18 april 2012

VAB/ träffat fina lillebror

Idag vart det VAB med lilla lisan. Hon har feber och förkyld.
Vi åkte ut till Valö för att bli lite friska. Lämnade Ford helvete där. Lillebror ska få hjälpa mig när jag inte får hjälp av någon annan. Eller iaf får fart på någon annan.

Idag efter maten var jag så trött och  nere satt mig vid datorn och Anders åkte iväg. Alicia började skrika att pappa kommer. Nej sa jag han åkte nyss. Så ringer det på dörren. Och vem står där? Lisan vart överlycklig och jag med. Mitt trötta jag försvann med detsamma. Där står världens finaste lillebror.
Sa för någon dag sen att det var så länge sen jag träffade honom. Så fick jag göra det idag! Min kväll är räddad! Fina fina bror!

Imorgon blir det troligen så att hon får vara med mormor och Angelica. Jag ska åka o jobba och sen göra mig lite snygg i håret. Jag måste göra det nu känner jag. Känner mig så grå och trist. (inte grå i färgen) Men grå i själen. Jag är så fruktansvärt trött och lessen på allting. Jag vill bara festa till och ha det lite roligt. Det kommer jag förhoppningsvis få göra i helgen. Stefan och Johanna ställer till med fest Tack och Bock;)
På fredag så har ju syster och jag tänkt hitta på något. Planen vi hade gick inte igenom. Så nu får vi se vad som händer.

Nu har jag fått hem min stegräknare:) Ska testa den imorgon eller kortis promenad med skrållan ikväll.

Ikväll har jag rensat garderoben och fick till och med Anders att rensa lite i hans kläder också. Fick ju en lapp i lådan att skänka kläder till behövande.SJÄLVKLART tänker jag göra det.
Så jag tog den största plastpåse vi hade och proppade den full. Hoppas dom kommer bli glada över kläderna!
Vissa kläder var ju till och med oanvända:)

Ska jag ställa mig och stryka kläder tro. Ja det ska jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar