tisdag 17 april 2012

Hur tänkte jag, eller var det någon annan.

Så då var långa promenaden avklarad också. Måste hitta en annan sväng att gå. Den där jag har, är så jädra tråkig. Men om man kanske går åt andra hållet nästa gång, då blir det ju nästan som en ny sväng ;)
Det ska jag testa. Tänkte kanske åka ut till syrran och försöka mig på lite joggning någon dag. Hur tänkte jag när jag sa ja till stadsloppet? Jag vet inte, jag måste vara schizofren eller nåt. Var den andre av mig som svarade ja. Undrar om den "personen" har bra kondis. I såna fall skulle "den" gärna kunna få komma fram den 5 maj.
Hur ska detta gå?

Jag fick träffa min älskade syster idag. När man pratar med henne är det så himla lätt! Tänk om alla kunde tänka som hon och mig. Förstå varandra, trösta varandra, vara arga på varandra och bli vänner igen :)
Eller alla behöver inte vara såna. Den jag lever med borde vara sån.
Han och jag bara missförstår och sårar varandra. Ja om "du" läser det här. Jag smutskastar inte han. Jag sårar han också. Men det gör jag ju på grund av vad han har gjort mig. Det du inte har en jävla aning om. då var det sagt.

Ne nu ska jag mysa med min rumpfis sen läsa bok och mysa i sängen. Sen ska jag hoppa in i duschen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar