måndag 9 april 2012

Nätshoppat

Visst är det lite synd om mig. Vet inte om jag pallar ta mig ut på en lång promenad. Blir nog en kortt promenad med Skrållan. Så hoppas jag på att vara kryare imorgon.
Efter maten somnade Lisan på soffan så jag passade på att handla lite på H&M. Inget större köp men ett måste. Jag tycker vita tygskor är ett måste:) Vart till och med 2 par och ett par hårklämmar. Lyckades få till 10% på hela köpet också. Så det var inte illa pinkat.

Undrar om man ska väcka Lisan eller om hon ska få sova. Hon får nog sova. För då kan jag få något gjort.
Jag längtar redan till nästa helg. För nu är jag inte på hugget för en hel vecka, eller inte en hel. Men nästan.
Inget roligt det här, att känna sig hängig.

Nej, nu ska jag skriva en jobbanskökan.

Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar