måndag 9 april 2012

Annandag påsk

Idag är det annandagpåsk och några godisar har redan hunnit slinka ner.
Men läste systers blogg igen, vart så påmind om vad jag lovat och givit mig in på. Jag peppade henne igår samtidigt som jag åkte hem och åt godis. INTE bra!
Hur ska jag palla, hur ska jag ta tag i det här? Noll motivation :) Men måste ju.
Nu är jag förkyld skyller på det. Har ju noll kondition. Men det kan väl bara bli bättre antar jag.

Nu ligger jag i soffan och Alicia leker så fint med sina dockor. Anders är ute och går med Skrållan.
Jag får väl ta en lång promenad med henne ikväll jag. Jag måste ju komma igång.

Haha, snart lite kaffe med glass. Sen jävlar är det slut på sånt där! Nu måste jag ju om jag ska orka springa stadsloppet. Hur tänkte jag! Ja jag säger då det.

1 kommentar:

  1. Man kan ju GÅ runt också, du ska ju ändå åka kundvagn me Jotte ;)

    SvaraRadera