lördag 28 april 2012

Cykeltur

Nej ni, det vart ingen pizza ikväll. Jag kom på att, det ska jag ju inte äta :)
Så istället ställde sig mannen i huset sig och gjorde klyftpotatis, lövbit sallad och god sås.
Efter det tog vi oss en cykeltur. Kom precis hem.
Alicia lånade en liten cykel hem ifrån farmor. Gud vad mysigt det är att se henne sådär nöjd och glad. Jag skrattade på RIKTIGT. Ha ha, hon vart irriterad på Anders när cykeln inte svängde dit hon ville, förstod inte alls att det var hon som bestämde det. Men sen så efter ett tag funkade det. Även bromsen funkade väldigt bra :). Jag har väldigt låg humor...haha men ni skulle bara veta vad jag myste av att se min älskade unge ha så skoj, även sin mamma då. haha.

Nu sitter vi i soffan och myser. Lisan ska snart hoppa i säng och jag ska äta min ananas och beställde lite nötter från affären.

Hoppas er kväll blir toppen!


Ps. Jag har väldigt mycket känslor i kroppen. Som är svåra att sätta ord på. Men på något sätt ska jag nog fan klara av det också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar