fredag 20 april 2012

20 april

Fredagen den 20 april.

Hej dagboken!
Idag började vi dagen med frukost ute i Nybo. Vad är mysigare än det. Jag älskar att vakna där jag vaknade som liten, gå ner och känna sig hemma och äta frukost.
Sen var det bara göra sig klar för att åka och jobba. Kort dag idag. Som gick väldigt fort. Fy vilket väder det var när vi var ute. Alla frös, så var skönt att komma in och äta lite lunch sen.
Efter jobbet stod fina syster och dotter på parkeringen och väntade. Sen bar det av till storstaden Uppsala.
Strosade mest omkring och köpte lite smått och gott.
Hem till Nybo igen och blev bjudna på Tacos av älskade syster! <3
Vi han med lite fredagsmys med massor av gott och lite Let´s dance.

Just nu är livet lite UPP och så NER och så UPP och så NER.
Känslorna åker bergochdalbana och jag hänger inte med i alla loper. Ibland går det för fort men oftast är den där bergochdalbanan väldigt seg.
Just nu är vi i någon slags. Vi-pratar-med-varandra-men-vi-fattar-inte-ett-skvatt.
Aja. jag har massor att skriva om. Jag vill en sak och han säger han vill samma. Men VISA det då förihelvete!
Allt det jag gör verkar ju ändå inte ge något. Så nu ska jag köra samma race som han. Få se om han tycker det funkar i längden. Alltså, inte lägga så mycket tänk och energi på förhållandet. Eller gör han det på sitt vis. Men att jag inte märker det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar