fredag 17 februari 2012

Första gången

Haha, varför försöker jag ens det här?
Jag har så många tankar och funderingar. Jag är så jävla feg och inte törs.
Allt jag skriver kommer vara i gåtor som bara jag och min syster förstår. För det är bara hon som förstår sig på mig tror jag. Kanske inte ens hon ibland, men hon försöker iaf min bäste vän.

Men det här kommer säkert bli roligt eller vad tror ni? Jag kommer inte vara den som uppdaterar tusen gånger om dagen och lägger ut bilder heller för den delen eftersom jag är så himla världelös på att fota.

Nu ska vi se om jag ens kan få det här publicerat som det så fint heter.

(Ja nu när jag tryckte (för det är väl så det heter? För man skriver väl inte tröck? på förhandsgranska så såg jag ju att färgerna jag hade valt var ju inte alls som jag trodde.) Jaja, som ni ser är jag inte helt hundra på svenska stavningen ,ändå får jag väl vara stolt över mitt VG+ jag fick i skolan. I och för säg så var det i sexualkunskapen jag fick det, nej förresten där hade jag MVG. Skitsamma ni har ju förstått hittils vad jag skrivit om, men det är alldeles för många röda streck under vissa ord för att vara korrekt. Men nu ska jag sluta divvla om det.

1 kommentar:

  1. FANTASTISKT!! Ja jag försöker iaf förstå, tror nog att vi e ganska lika skumma i huvudet, synd att det skummar över så förbaskat ibland!! Löööööv Joooo

    SvaraRadera