lördag 25 februari 2012

Bästa kvällen på länge

Åh, vad jag är glad!
Ikväll har jag haft världens bästa systrar här! Det är så mysigt med våra kvällar. Sitta ner och bara vara oss själva, snacka om allt och inget och äta massor av gott! Är så glad att jag har dom där två vid min sida :)
Hur skulle jag klara mig annars!

När dom åkt hem, tog Skrållan och jag en promenad. Är så skönt att gå ut på sista kvällskissen.
Det är bara jag vaken känns det som, fast jag möter flera bilar och hör hur det sladdas och gasas i byn, så känns det som det bara är jag vaken, sån himla skön känsla.
Den promenaden är den skönaste, man går som i sin egna lilla värld. Då rensas det tankar och man fyller på med lite sovaenergi.

Gott natt gott folk!

1 kommentar:

  1. Hur skulle VI klara oss utan DIG, ojsivojsi vågar inte ens tänka tanken!! KRAMARKRAMARKRAMAR

    SvaraRadera