söndag 19 augusti 2012

En stund för mig själv.

Ja, nu var det ett tag sen igen. Känns som jag bara kommer skriva här när jag behöver skriva av mig.
Tänker inte sitta och skriva bara för att.

I fredags var jag och jobbade. Riktigt roligt att träffa några av barnen iaf. Var som sagt inte så många där.
Men i veckan kommer det fler.

Jag har känslor i kroppen som är väldigt jobbiga att handskas med nu.
Dåligt samvete, pengar, förhållande, deppighet, ångest osv. Ja allt i en stor stor skål kan man säga.
Lite "gott" och blandat. Känner mig så ensam. Han som skulle finnas där. Finns inte där. Eller är det jag som inte vågar säga hur jag känner tycker och tänker. Vi förstår inte varandra alls. Jag blir tyst som musen och bara går runt och anses vara sur fasten jag är jävligt ledsen och känslig.
Istället för att släppa ut ALLTING går jag och gråter lite i min ensamhet och stänger in allting istället och därav kommer känslan ENSAM och jag längtar efter min syster!

Imorgon ska jag ringa ett samtal. Bara en sån sak gör mig orolig och "rädd". Men varför ska jag vara det egentligen. Jag är lika mycket värd och klarar saker precis lika bra som alla andra jävlar!

Snart får jag en stund för mig själv. Anders och Alicia ska åka iväg.
Vad ska jag göra då? Jo jag ska stryka. Vad roligt! Eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar