onsdag 23 maj 2012

Panik är inget man bara ska slänga ur sig

Livet är så jobbigt ibland.
Jag vill så mycket men känns som allt bara blir kattskit!
Den som säger "åh, gud jag fick sån panik" eller "Jag har sån ångest över att golven inte är tvättade" SKIT NER DIG säger jag. Då har inte du känt på äkta ångest iaf. Dödsångest! Panikångest! Vad är det för jävla skit någon idiot kommit på att man ska kunna få.
Det är som ett ekorrehjul allting. Det är ingen ide att jag försöker förklara.
Allt blir bara så himla fel!

Man kanske skulle börja med att skriva en sån lista där jag ska skriva 5 saker som är bra med mitt liv varje dag. eller 5 saker som jag är glad över.

1. Jag är glad över att jag har Alicia.
2. Jag är glad över att ha min fina syster
3. Jag är glad över att jag har någon stanns att bo
4. Jag är glad över att jag har ett jobb.
5. Jag är glad över att jag kan skratta på "riktigt" ibland.

1 kommentar: