söndag 15 april 2012

Det

Efter en väldigt jobbig natt med många tårar så kom söndagen med stormsteg.
Jag var vaken till halv fyra. Men sen så somnade jag. vaknade igen vid nio, men gick upp tio.
Efter att ha ätit lite frukost i min ensamhet (själv valt) så tog jag mig för att söka lite jobb. Efter det var jag fortfarande sur och ledsen så jag tog fram dammsugaren så nu är det fint i hela huset. Släppte in lite ny luft också. Så nu kan man ju andas även inne.

Mamma ska komma och hämta Alicia och mig. Har kvar bilen i Valö sen igår. Måste ju hämta hem den.
Då får jag träffa dom finaste jag vet. Så den här söndagen kanske blir bra ändå. Kanske man skulle ta och lura med Angelica på lite solning ;) hihi.
Jag vill bara att det ska bli maj och "rättviksmys" men min bäste vän!

Igår kväll skulle nämnligen Anders och jag prata.
Det går inte. Hur fan gör man? Det blir missförstånd och tårar. Sen slutar det med att jag går, för jag orkar inte mer och så gråter jag. Jag känner att jag försöker. Men han ser inte det verkar det som. För jag måste berätta på vilket sätt jag försöker. Då får jag till svar att " Jag ska ha presenter, att han ska köpa saker till mig för att jag ska bli uppskattad!" Så är det ju fan inte alls.

Nu kom min mamma. Hejsa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar