fredag 27 april 2012

Dagen som började skit men som slutade TOPPEN!

Den här dagen började inte bra, absolut INTE. Tur att jag har förstående människor runt mig.
Ännu mer fantastiska människor "ute i skogen" dit jag "rymmer". Vad skulle jag göra utan dom.
Jag vill inte gå in på mer än så. För jag vill inte ha någon "tycka synd om mig" stämpel. Sen är inte jag den som sitter och försöker förklara mig hur jag känner och mår osv när det gäller "det". Dom som vart med om det själva det är dom som förstår, ni andra fattar inte ett dugg. Så jag struntar helt enkelt i det.

Kvällen fortsatte i rasande fart. Jag gav mig ut på min spring runda. Det är faktiskt skönt när man väl är hemma och inser att Fan, jag överlevde det idag med. Nej, eller jo det är lite så. Men det är skönt att "rensa tankarna" lite. Men än är det en bra bit kvar till "mål". Kämpa kämpa.

Alicia och jag hade fått blommor på bordet idag. Det känns bra, det kanske är Anders sett att försöka.
Men igår skulle vi prata på kvällen. Jag får tunghäfta. Det blir ett tryck över bröstet och det känns som jag ska explodera. Jag brinner inuti och tårarna bränner bakom ögonlocket. Då blir det ju så klart ännu jobbigare. För då bygger jag ju bara upp "väggen" ännu mer. Samtidigt blir jag arg för att han inte har något att säga. Han verkar kunna leva såhär. Jag förstår inte det. Han kan ju inte heller vara lycklig. Jag vill att vi ska vara lycklig tillsammans. Ja ja, nog snackat om det. Jag vill komma till det roliga som hänt....

Som jag har längtat och undrat över vad som bott i min fina systers "lilla" mage.
Ikväll fick vi vet. Och tänka sig vad fel jag hade. För, ut kom det inte en flicka som jag varit så säker på     ha ha. Nej det kom en fin liten kille. Så fin så fin med mörkt fint hår.
Mamma upp i dagen, såg det ut som på fotot iaf. Jag kunde sitta och stirra på fotot hur länge som helst, samtidigt som mina ögon fylldes med tårar av glädje. ÄNTLIGEN BRA TÅRAR haha.
Stort grattis till fina Ronnie, Veronica och buskillarna Adam och Linus (tänk vad ni kan lära eran lillebror med massor av bus sen. Fråga mig jag kan massor :)).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar