lördag 25 februari 2012

Syster gjorde min kväll

Hemma efter en jättemysig kväll hos fina syster!
Hon är så duktig, vi fick jättegod mat och efterrätt. Efterrätten kunde man ju dö av. Så himla duktig, kunde tro att den var köpt.
Efter det vart det melodifestivalen och massa mer gott. Magen står åt alla håll o kanter och dubbelhakorna krigar mot varandra. Det här var sista helgen. Nu måste jag lägga i en högre växel.

Ilskan jag har i kroppen just nu skulle jag lätt klara av 3 mil bara sådär, iaf som det känns.
Jag blir bara så ledsen och besviken! Att han inte förstår mina känslor. Men jag ska minsann förstå hans känslor direkt. Nej, det tänker jag inte, även om jag kan sätta mig in i dom, för sån är jag. Kan känna med människor som FAN! Kan vara jobbigt ibland. Men kan inte människan förstå mina känslor, då bara vägrar jag förstå hans också. Varför ska jag förstå direkt och lyssna. Ja, jag är jävligt vrång och kanske jobbig. Men ingen fattar hur JAG känner. Ingen vill förstå HUR jag MÅR! Ingen som behöver fatta det vill fatta det iaf.

Lilla Lisan då, det gör ont i mitt hjärta när jag ser på henne. Kan man tycka om någon så mycket. Alltså på riktigt det gör riktigt ont, är som att hjärtat gråter! Jag gör allt för denna lilla tjej. Hon är mitt allt!
Hennes mysiga uttryck och hennes mysiga kramar. Hon har ett väldigt humör den tjejen. Men det är bra. För det är ett humör på ett bra sätt.

1 kommentar:

  1. Det finns massa tårta kvar och det händer grejer här "under" mig ;) Men jag skulle nog INTE våga åka hit, Alicen får allt hålla sig tills imorrn när alla fyllon ligger och sover!!! TACK för att ni finns, I lööööööv you!! KRAMAR

    SvaraRadera